23 Nov 2012

2nd anniversary GIVEAWAY by SHxoxo



Klik banner untuk join ye :)

Giveaway lagi ye kawan - kawan 

Kak Syafiqah saya dah follow blog akak 


Like page akak pun dah


Twitter pun dah follow walaupun itu bukan syaratnya 


Kata - kata hikmah dari saya , sorry bukan dari saya , kawan saya pernah tulis dekat notebook saya :)

" Kebijaksanaan menjanjikan kejayaan dan kebahagiaan tetapi jika disalahgunakan akan mewujudkan penderitaan "

tak cukup ? nak lagi ? boleh je ..

" Merasakan diri lemah adalah titik untuk memajukan diri "

Kata - kata hikmat saya semuanya berkenaan dengan kejayaan .

Apa yang saya suka dengan blog akak ?

 Blog akak banyak berkaitan dengan fesyen . Iloike , sebab saya pun suka fesyen

  Kalau akak buat giveaway mesti akak yang sponsor , so senang untuk join sebab tak payah like sponsor sanasini dan hadiah2 yang akak bagi pon manTOP !

 Saya dah blogwalking dekat senarai bloglist akak , semuanye best - best :) pandai akak pilih .

 Blog akak tak serabut dan banyak sikit colour pink :)

 Tak banyak widget 

 Blog akak ringat pastu loading dia cepat giler !

 Saya suka blogshop akak :) banyak gilerr barang menarik tapi, tak reti nak beli :( * 


Ikhlas dari hati tau :)

Okey , hadiah yang bakal anda menangi ialah :


Ohsem kan ?

1) Oversized Crumple Shawl
2) Aquamarine Shawl
3) Mustard Pastel Shawl
4) Blue Pastel Shawl
5) Statement Collar Necklace
6) Sheseido Masker





No comments:

Post a Comment