25 Dec 2012

Weeeee HandPhone Hilang ! ^^




Sin título

Aww . Comelnyee ^^


Assalamualaikum semua . Hari ni mood aku memang tak baik . Bangun pagi je gopoh giler carik handphone . Pastu tak ingat aku letak mana . Wueekk wueekk . Nak carik kat mana lagi ? Tolong ! Nasib baiklah aku tak pakai handphone Iphone5 ke Blackberry ke Galaxy Note II ke .

Nasib baik aku pakai corbyII je . Huh, tapi setakat ni ibu belum tahu lagi . Kalau tahu tak ke naya aku . Herm . Memang nasib aku lah kan . Siapa hilang handphone jugak ? Seppp # 

Sekarang ni dah macam orang giler selongkar satu rumah . But, tak jumpa - jumpa jugak . Kalau lah aku ada kuasa pengesan barang kan bagus . Ish3x ! Sabar-sabar . Doakan aku jumpa eh ? Terima kasih ^^





4 comments:

  1. sambil cari istigfar banyak2 dik ye...
    btw comel sgt header n template blog adik...buat sendiri ke?nk tempah boleh?
    contact akak kat sini dik..akak da follow awk..
    www.dewaniescarf.com

    ReplyDelete
  2. cantik header blog awk dik...buat sndiri ek?ada amik tempahan x?akak da follow adik..adk contact akak kat blog akak ye...;)

    ReplyDelete
  3. apakata adik call..mesti terselit atau terjatuh bawah katil..ada tu..(^_^)harap jumpa ye

    ReplyDelete
  4. sabar ea..mungkin ujian dr Allah...

    ReplyDelete